Naar de hoofdinhoud

💸 Klarna - betalingsopties

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Volledig betalen - 'Met een snelle en veilige betaling'.

Wil je nu iets kopen? Betaal het met Klarna!

Betalen in 3 - 'Verdeel de kosten in 3 rentevrije termijnen'.

Wat is Klarna?

Klarna is een betalingsservice die je helpt met het kopen van dingen die je graag wil of nodig hebt. Op dit moment maken wereldwijd meer dan 150 miljoen mensen gebruik van Klarna bij meer dan 450.000 online winkels.

Hoe werkt Betaal in 3 delen?

Klarna’s Betaal in 3 delen is een kredietproduct waarmee je de kosten van je aankopen kunt spreiden over 3 gelijke renteloze betalingen. Klarna haalt de betalingen direct van je debit- of creditcard af, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over gemiste betalingen. Klarna voert de eerste betaling uit wanneer je de aankoop doet, de tweede 30 dagen later en de laatste betaling 60 dagen na je aankoopdatum. Je kunt je eerdere en toekomstige betalingen op elk moment bekijken met de Klarna-app.

Kom ik in aanmerking voor Betaal in 3 delen?

Je moet minimaal 18 jaar oud en een inwoner van Nederland zijn om Klarna’s kredietproducten, inclusief Betaal in 3 delen, te kunnen gebruiken. Wanneer je voor Klarna kiest, controleren ze ook de informatie die je hebt verstrekt en je financiële situatie.

Kan ik meerdere Betaal in 3 delen-bestellingen tegelijk hebben?

Ja, dat kan. Wanneer je naar de betaalopties in je winkelmandje gaat en Klarna Betaal in 3 delen ziet staan, dan is deze optie beschikbaar voor jou. Elke keer dat je Betaal in 3 delen gebruikt, controleert Klarna of je opnieuw gebruik kunt maken van deze optie.

Waar kijkt Klarna naar bij het beoordelen van mijn aanvraag?

Klarna biedt Betaal in 3 delen aan op basis van verschillende factoren, zoals het aankoopbedrag en je eerdere bestellingsgeschiedenis. Je kunt je kansen op goedkeuring voor Betaal in 3 delen vergroten door je volledige naam, nauwkeurige adresgegevens en een leveringsadres dat overeenkomt met je geregistreerde factuuradres te verstrekken. Elke bestelling wordt individueel beoordeeld. Als je eerder bent goedgekeurd voor Betaal in 3 delen, betekent dit niet dat het bij elke bestelling wordt aangeboden. Dat betekent ook dat als je aanvraag een keer wordt gewijzigd, dat het in de toekomst opnieuw zal worden geweigerd.

Wat moet ik verstrekken bij een aankoop?

Als je iets wilt bestellen met Klarna’s Betaal in 3 delen, moet je je telefoonnummer, e-mailadres, huidige factuuradres en je credit- of debit card gegevens delen. Als Klarna je dringend moet bereiken, gebruiken ze het door jou opgegeven telefoonnummer. Andere informatie die Klarna met je moet delen, versturen ze naar je e-mailadres.

Wordt er een kredietcontrole uitgevoerd?

Wanneer je Betaal in 3 delen gebruikt, voert Klarna een kredietcontrole uit. Dit betekent dat Klarna bepaalde informatie uit je kredietrapport bekijkt om te beslissen of je aankoop wordt goedgekeurd.

Hoe betaal ik terug aan Klarna?

Klarna haalt je Betaal in 3 delen-betalingen af van de debit- of creditcard die je hebt opgegeven bij je aankoop. Klarna voert de eerste betaling uit bij de aankoop, de tweede betaling 30 dagen later en de laatste betaling 60 dagen na de aankoopdatum. Je kunt zowel eerdere als toekomstige betalingen bekijken met de Klarna-app.

Kan ik eerder betalen dan de vervaldatum?

Ja. Dit kan gemakkelijk via de Klarna-app of de website.

Is mijn betalingsinformatie veilig?

Betalingsinformatie wordt veilig verwerkt door Klarna. Er worden geen kaartgegevens overgedragen of opgeslagen door Greetz. Alle transacties vinden plaats via verbindingen die zijn beveiligd met de juiste veiligheidsprotocollen volgens industrienormen.

Hoe weet ik dat Klarna mijn betaling heeft ontvangen?

Klarna stuurt je een melding via e-mail, SMS of push notificatie wanneer er een betaling verschuldigd is en wanneer je een betaling hebt gedaan of gemist. Je kunt de status van je bestelling altijd controleren in de Klarna-app of door in te loggen op www.klarna.com/nl/.

Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal?

Betaal in 3 delen is een kredietproduct en je bent verplicht om je geplande betalingen aan Klarna te doen. Je betalingen worden automatisch afgeschreven van je gekoppelde kaart of bankrekening volgens het afgesproken betaalschema. Klarna stuurt je meerdere vriendelijke herinneringen voordat de betaling verschuldigd is, zodat je ervoor kunt zorgen dat je genoeg geld op je rekening hebt om te betalen. Als de betaling mislukt, kunnen er volgens de algemene voorwaarden kosten in rekening worden gebracht.

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet betaal?

Als je niet betaalt kom je in achterstand, aangezien Betaal in 3 delen een kredietproduct is. Klarna kan dan informatie over je gemiste betalingen delen met kredietbureaus. Dit betekent dat het in de toekomst moeilijker of duurder kan zijn om Klarna of andere kredietproducten te gebruiken. Klarna kan de schuld ook doorverwijzen naar een incassobureau, dat de schuld namens Klarna zal innen. Als de schuld wordt doorverwezen naar een incassobureau, zal Klarna deze informatie ook delen met kredietbureaus.

Ik heb een rekening ontvangen, maar mijn producten nog niet.

Als je je producten nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met Greetz om de status van je bestelling en levering te controleren. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice van Klarna, zodat zij de vervaldatum van je betaling kunnen uitstellen of de bestelling in de Klarna-app in de wacht kunnen zetten terwijl je wacht op je levering.

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling retourneer?

Zodra Greetz bij Klarna heeft bevestigd dat je retourzending is geaccepteerd, zal Klarna alle toekomstige geplande betalingen annuleren en alle verschuldigde bedragen terugbetalen. Je ziet de retour direct in de Klarna-app.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang?

Zodra Greetz je retourzending heeft geregistreerd, wordt de terugbetaling meestal binnen 5 werkdagen verwerkt.

Ik heb om een terugbetaling gevraagd. Hoe wordt deze terugbetaald?

Terugbetalingen worden teruggestort op de debit- of creditcard die oorspronkelijk bij het afrekenen werd gebruikt.

Wat gebeurt er met mijn rekening na een terugbetaling?

Zodra Greetz de terugbetaling heeft verwerkt, zal Klarna alle geïnde betalingen terugbetalen en alle toekomstige geplande betalingen annuleren. Je kunt de status van je bestelling altijd volgen in de Klarna-app.

Ik heb geen e-mail ontvangen met mijn rekening-/betalingsinformatie.

Je kunt inloggen in de Klarna-app of op www.klarna.com/nl/, waar je al je bestellingen en betalingsschema’s kunt vinden.

Ik heb nog vragen over betalingen, hoe kan ik contact opnemen?

Bezoek de Klarna-app of de klantenservicepagina van Klarna voor een volledige lijst met veelgestelde vragen, live chat- en telefoonopties.

Betalen in 30 dagen - 'Nu winkelen. Betaal in maximaal 30 dagen'.

Hoe werkt Betaal binnen 30 dagen?

Betaal binnen 30 dagen is een kredietproduct waarmee je binnen 30 dagen na je aankoop renteloos kunt betalen. Je kunt deze betaling doen met een credit- of debitcard via de Klarna-app of door in te loggen op www.klarna.com/nl. Klarna stuurt je een bevestigingsmail zodra je bestelling is bevestigd, met alle details. Je kunt eerdere en toekomstige betalingen altijd bekijken met de Klarna-app.

Kom ik in aanmerking voor Betaal binnen 30 dagen?

Je moet minimaal 18 jaar oud en een inwoner van Nederland zijn om Klarna’s kredietproducten, inclusief Betaal binnen 30 dagen, te kunnen gebruiken. Wanneer je voor Klarna kiest, controleren ze ook de informatie die je hebt verstrekt en je financiële situatie.

Kan ik meerdere Betaal binnen 30 dagen-bestellingen tegelijk hebben?

Ja, dat kan. Wanneer je naar de betaalopties in je winkelmandje gaat en Klarna Betaal binnen 30 dagen ziet staan, dan is deze optie beschikbaar voor jou. Elke keer dat je Betaal in 3 delen gebruikt, controleert Klarna of je opnieuw gebruik kunt maken van deze optie.

Waar kijkt Klarna naar bij het beoordelen van mijn aanvraag?

Klarna biedt Betaal binnen 30 dagen aan op basis van verschillende factoren, zoals het aankoopbedrag en je eerdere bestellingsgeschiedenis. Je kunt je kansen op goedkeuring voor Betaal in 3 delen vergroten door je volledige naam, nauwkeurige adresgegevens en een leveringsadres dat overeenkomt met je geregistreerde factuuradres te verstrekken. Elke bestelling wordt individueel beoordeeld. Als je eerder bent goedgekeurd voor Betaal binnen 30 dagen, betekent dit niet dat het bij elke bestelling wordt aangeboden. Dat betekent ook dat als je aanvraag een keer wordt gewijzigd, dat het in de toekomst opnieuw zal worden geweigerd.

Wat moet ik verstrekken bij een aankoop?

Als je iets wilt bestellen met Klarna’s Betaal binnen 30 dagen, moet je je telefoonnummer, e-mailadres, huidige factuuradres en je credit- of debit card gegevens delen. Als Klarna je dringend moet bereiken, gebruiken ze het door jou opgegeven telefoonnummer. Andere informatie die Klarna met je moet delen, versturen ze naar je e-mailadres.

Wordt er een kredietcontrole uitgevoerd?

Wanneer je Betaal binnen 30 dagen gebruikt, voert Klarna een kredietcontrole uit. Dit betekent dat Klarna bepaalde informatie uit je kredietrapport bekijkt om te beslissen of je aankoop wordt goedgekeurd.

Hoe betaal ik terug aan Klarna?

Je kunt binnen 30 dagen na je aankoop renteloos betalen. Dit kan met een credit- of debitcard via de Klarna-app of door in te loggen op www.klarna.com/nl. Klarna stuurt je een bevestigingsmail zodra je bestelling is bevestigd, met alle details. Je kunt eerdere en toekomstige betalingen altijd bekijken met de Klarna-app.

Ik heb de opdracht gekregen om naar de Klarna-site te gaan. Klopt dit?

Als je kiest om je bestelling te betalen met Betaal in 30 dagen, stuurt Klarna je een e-mail met uitleg over hoe je kunt betalen. De e-mail bevat een link waarmee je de betaling kunt doen met je credit- of debitcard.

Kan ik eerder betalen dan de vervaldatum?

Ja. Ga gewoon naar de Klarna-app of log in op www.klarna.com/nl.

Is mijn betalingsinformatie veilig?

Betalingsinformatie wordt veilig verwerkt door Klarna. Er worden geen kaartgegevens overgedragen of opgeslagen door Greetz. Alle transacties vinden plaats via verbindingen die zijn beveiligd met de juiste veiligheidsprotocollen volgens industrienormen.

Hoe weet ik dat Klarna mijn betaling heeft ontvangen?

Klarna stuurt je een melding via e-mail en push notificatie wanneer een betaling verschuldigd is en wanneer je een betaling hebt gedaan of gemist. Je kunt de status van je bestelling en betalingen altijd controleren in de Klarna-app of door in te loggen op www.klarna.com/nl.

Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal?

Betaal binnen 30 dagen is een kredietproduct en je bent verplicht om je betaling aan Klarna te doen. Als je je bestelling niet op tijd betaalt, kan Klarna late betalingskosten in rekening brengen. Klarna kan ook informatie over je gemiste betalingen delen met kredietbureaus. Dit kan betekenen dat het moeilijker of duurder wordt om in de toekomst kredietproducten van Klarna of andere kredietverstrekkers te gebruiken. Volledige details zijn te vinden in de algemene voorwaarden van Klarna.

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet betaal?

Aangezien Betaal in 30 dagen een kredietproduct is, kan Klarna een incassobureau inschakelen als je niet betaalt. Klarna kan ook melding maken van de gemiste betaling aan kredietbureaus. Dit kan het in de toekomst duurder of moeilijker maken om krediet te krijgen.

Ik heb een rekening ontvangen, maar mijn goederen nog niet ontvangen.

Als je je bestelling nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met Greetz om de status van je bestelling en levering te controleren. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice van Klarna, zodat zij de vervaldatum van je betaling kunnen uitstellen of de bestelling in de Klarna-app in de wacht kunnen zetten terwijl je wacht op de levering.

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling retourneer?

Zodra Greetz bij Klarna heeft bevestigd dat je retourzending is geaccepteerd, zal Klarna alle toekomstige geplande betalingen annuleren en alle verschuldigde bedragen terugbetalen. Je ziet de retour direct in de Klarna-app.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang?

Zodra Greetz je retourzending heeft geregistreerd, wordt de terugbetaling meestal binnen 5 werkdagen verwerkt.

Ik heb om een terugbetaling gevraagd. Hoe wordt deze terugbetaald?

Terugbetalingen worden teruggestort op de debit- of creditcard die oorspronkelijk bij het afrekenen werd gebruikt.

Wat gebeurt er met mijn rekening na een terugbetaling?

Zodra Greetz de terugbetaling heeft verwerkt, zal Klarna alle geïnde betalingen terugbetalen en alle toekomstige geplande betalingen annuleren. Je kunt de status van je bestelling altijd volgen in de Klarna-app.

Ik heb geen e-mail ontvangen met mijn rekening-/betalingsinformatie.

Je kunt inloggen in de Klarna-app of op www.klarna.com/nl, waar je al je bestellingen en betalingsschema’s kunt vinden.

Ik heb nog vragen over betalingen, hoe kan ik contact opnemen?

Bezoek de Klarna-app of de klantenservicepagina van Klarna voor een volledige lijst met veelgestelde vragen, live chat- en telefoonopties.

⚠️*Klarna’s Betaal in 3 delen en Betaal binnen 30 dagen zijn niet-gereguleerde kredietovereenkomsten. Meer lenen dan je je kunt veroorloven of te laat betalen kan je financiële status en je vermogen om krediet te verkrijgen negatief beïnvloeden. 18+, alleen inwoners van Nederland. Onder voorbehoud van goedkeuring. Algemene voorwaarden zijn van toepassing. KLARNA

Was dit een antwoord op uw vraag?