Naar de hoofdinhoud

💬 Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Ons klantenserviceteam staat klaar om je te helpen op de manier die voor jou het beste werkt. Of het nu gaat om een snelle chat, wat slimme AI-ondersteuning of een follow-up via e-mail, hier lees je hoe je contact kunt opnemen:

Chatten met een medewerker

Hulp nodig of heb je een vraag? Ons team staat voor je klaar! Neem contact op via de chat tussen 9.00 en 17.30, 7 dagen per week.

AI-assistent - 24/7 beschikbaar

Onze AI-assistent is dag en nacht beschikbaar om je te helpen. Open de chat en vraag maar raak!

085 8887 634

Maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur

Let op: Gesprekken kunnen worden opgenomen voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden.

Via e-mail - We nemen snel contact met je op

Kon onze AI-assistent je niet helemaal van dienst zijn en is het team van medewerkers niet online? Vul je e-mailadres in en dan neemt een van onze medewerkers zo snel mogelijk contact met je op.


Klachtenprocedure

Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Mocht dat niet zo zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Ben je als consument niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Was dit een antwoord op uw vraag?